Brand-ul Crina Bulprich începe să se dezvolte acum 7 ani, imediat după absolvirea Universității de Artă și Design Cluj- Napoca, Specializarea Moda-Design Vestimentar, la această experiență adăugându-se un internship de assistant designer pentru brand-ul Lucio Vanotti, Milano.
Din 2015 și până în prezent, anual, s-au creat câte două colecții, primăvară-vară și respectiv toamnă-iarnă.
Începând cu prima colecție, brand-ul încearcă să se bazeze pe o estetică care-și propune atât o siluetă curată, prin linii drepte și cromatică rafinată, cât și un croi precis, realizat prin construcția unor volume perfecte. Cele două principii care stau la baza acestui brand sunt calitatea si funcționalitatea produselor create.
Stilul este și va rămâne unul „clean”, versatil, dar în același timp sofisticat.
Pe parcursul evoluției acestui brand, de la o colecție la alta, am remarcat că există un oarecare mixt care inspiră atunci când se creează o colecție, un „mélange” format din sculpturi minimaliste, cromatică rafinată, detalii sau opere de artă din perioada clasică.
Brand-ul iși dorește să ajungă la o „maturitate”, astfel încât hainele create să îndeplinească nevoile celor care le poartă, dar și să corespundă dorințelor în materie de creație. Un aspect important al acestui brand este calitatea si durabilitatea materialele din care sunt create hainele. Diferite texturi de lână, bumbac, in sau mătase, sunt principalele materiale care stau la baza execuției hainelor.
Începând cu prezentarea colecției de Licență, Crina Bulprich a intrat în atenția presei de specialitate, prin premii (MoleculeF și Jolidon România) și s-a bucurat de apariții în reviste, colaborări cu diverși fotografi, stiliști, interviuri, colaborări – colecție capsulă 2016, împreună cu designerul Lucian Rusu.
Reviste: România – Harper’s Bazaar, ELLE, Unica, Glamour, Marie Claire; SUA, New York – Jute Magazine; UK- Frunk Magazine