Inspirația principală fiind alura modei anilor 1940 și 1950, scopul brand-ului este acela de a revitaliza și reinterpreta glamour-ul emanat de epoca de aur a design-ului de modă și confecționării pieselor vestimentare, într-o manieră relevantă și adecvată contextului lumii în care ne aflăm azi, și a fanteziei persoanei moderne despre ea însăși.
Cu trimiteri către lumea lenjeriei intime vintage, siluete și finisaje couture, până la broderii și aplicații lucrate manual, brandul își asumă responsabilitatea de a nu sacrifica niciodată calitatea produselor clienților noștri și de a le împlini toate așteptările și dorințele în momentul achiziționării unei piese realizate de noi.
Sperăm că munca noastră evocă un sentiment de nostalgie, deși abstract, în purtător, și că îi oferă puterea de a-și asuma sexualitatea, feminitatea și individualitatea, oferindu-i încredere în sine pentru a-și trăi cele mai glamuroase și prețioase fantezii, transformându-le în realitate.