Ana Morodan, celebritate, antreprenor și contesă digitală este unul din primele personaje care și-au construit marca personală în online, transformând-o apoi în locomotivă de imagine pentru business-urile ei.
Contesa este printre foarte puținii «internet famous» care au reușit să iși convertească celebritatea digitală în vedetă de televiziune.
Morodan, neînfricată și fără prejudecăți, și-a construit reputația de a avea un punct de vedere mereu diferit și extravagant.
Pentru publicul ei și pentru antreprenorii online, ea propune un model de inspirație atipic, dar foarte aliniat cu valorile ei de marca personală: glamour și «too much», contrabalansate de claritate de viziune de business și de încredere într-o echipă loială și excepțională de profesioniști.
Conceptele de business, imagine personală și de conținut pe care le-a adus pe piață (de la primul reality-show online «de birou», The Moffice, până la prima petrecere anuală dedicată unei singure mărci personale, MAP, conceptul de «aristocrație autointitulată», spațiile socratice CERC, magazinul de lifestyle personal sau colecțiile de «despărțire stridentă»), arată un ambitus de viziune inspirațională și un curaj de admirat.
Printre alte premii Ana Morodan a fost Digital Diva of the Year, a câștigat Best Personal Style la Elle Style Awards, Best Personal Brand by Unica Magazine both years in a row și a luat primul premiul pentru excelență în online-ul românesc.