Workshop-ul care te învață cum să-ți faci un plan solid de afaceri

Workshop-ul care te învață cum să-ți faci un plan solid de afaceri. Învață să fii antreprenor, în cadrul Romanian Creative Week

Cum transformi talentul în bani? Este o întrebare firească în lumea contemporană. Iar răspunsul este cu atât mai necesar cu cât numărul celor creativi și inovatori este mai mare. Iar la acest capitol Iașul stă foarte bine. Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești, organizat la Iași, vă propune miercuri, 25 mai, de la ora 9.00, proiectul „Becoming an entrepreneur”, un workshop de educație financiară și antreprenorială, prezentat de UniCredit Bank. Locul desfășurării evenimentului: Sala „Henri Coandă” a Palatului Culturii.

Pentru o zi, profesioniști din domeniile financiar-bancar, juridic, marketing și comunicare le vor împărtăși din expertiza și experiența lor celor care aleg calea antreprenoriatului. În cadrul workshop-ului, experții în domeniu vor analiza, împreună cu participanții la eveniment, planurile de afaceri ale acestora din urmă, resursele și metodele de finanțare.

Creativii care vor să iasă din zona de confort află ce să facă și ce să nu facă atunci când încep o afacere la „Becoming an entrepreneur”.

Ziua va fi deschisă de către Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, care oferă 5 motive pentru a deveni antreprenor.

Tudor Colțan, managing partner „Benga, Colțan & Asociații”, explică perspectiva juridică în industriile creative, fără de care nici o afacere nu poate funcționa legal.

După ce bazele au fost puse, Carmen Iablonschi, Training&Learning UniCredit Bank, vorbește despre cum se proiectează un plan de afaceri viabil și executabil.

Mona Dîrțu, trainer&jurnalist, co-autor al cărții „Cei care schimbă jocul”, le arată participanților cum să dezvolte o idee reală de afaceri, care să corespundă unei nevoi de piață.

Nici o întreprindere nu poate exista fără promovare și fără să fie cunoscută de public, așa că Anca Ungureanu va prezenta idei despre marketing deștept cu bani puțini, pentru un brand aflat la început de drum.

Desigur, în orice afacere e nevoie și de mai mulți bani, așa încât Antoaneta Curteanu, executive vice president Retail UniCredit Bank, va dezvălui tot ce trebuie să știi în relația ta cu banca.

Detalii despre eveniment, precum și programul integral al acestuia pot fi găsite aici:

2022.romaniancreativeweek.ro/sections/creative-entrepreneurship/becoming-an-entrepreneur

Becoming an Entrepreneur, din cadrul secțiunii Creative Entrepreneurship, parte a Romanian Creative Week 2022, este susținut de UniCredit Bank, avându-i drept parteneri pe: Federația Patronatelor Industriilor Creative, Palas și Rodotex.

Despre Romanian Creative Week

Aflat la cea de-a doua ediție, Romanian Creative Week este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC), singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEPIC a organizat, până în prezent, peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești. Alături de FEPIC, organizatori RCW 2022 sunt: Palas, Primăria Municipiului Iași, Muzeul Național al Literaturii Române Iași, Complexul Muzeal Național Moldova Iași, Universitatea „Al. I. Cuza”, Universitatea Națională de Arte „George Enescu” Iași, Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” Iași, Rodotex.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Pro TV, TVR Iași, Kiss FM, Voyo, Agerpres, Perfecte.ro, Newsweek România, PressHub.ro, Radio Iași.

Amănunte despre RCW, pe 2022.romaniancreativeweek.ro pe paginile noastre de Facebook, Instagram, și pe canalul nostru de YouTube.

Echipa Romanian Creative Week
presa@2022.romaniancreativeweek.ro